Tubing & Cowboys

5 oktober 2017 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst heb geschreven… heb dus veel te vertellen! Het is inmiddels alweer drie weken geleden, maar ik ben gaan “tuben” op de Comal river! We waren met een hele groep, en zijn op een zaterdag middag naar New Braunfels gereden, een plaatsje ongeveer drie kwartier van San Antonio, wat is omgeven door waterparken. Alles is hier betrokken op het water, omdat de Comal River er doorheen stroomt! Het was ontzettend leuk. We waren met een vrij grote groep en de hele tocht duurde ongeveer 2,5/3 uur en je gaat dwars door de natuur heen, echt heel mooi! Hebben ook allemaal hertjes gezien!! Aan het einde van de hebben we, zoals het hoort, een dikke vette hamburger gegeten. Ik heb ook een filmpje gemaakt van deze dag, dan kunnen jullie een beetje een beeld krijgen!

Verder is Texas life nog steeds ontzettend leuk. Ik ga best veel uit, maar vorige week hebben we de holy grail gevonden: Cowboys Dancehall…. Een hal waar ze vrijwel alleen maar country muziek draaien en iedereen met cowboyboots rondloopt. Het is zo anders dan thuis: ze dánsen hier echt met elkaar! Ik kan het nu ook een beetje, want ze komen hier gewoon naar je toe, vragen of ze met je willen dansen. Dan dans je met ze, en is het liedje afgelopen dan brengen ze je weer terug naar je vriendinnen. Omdat ik natuurlijk jarig ben geweest, ben ik deze week ook geweest. Samen met Maria, een vriendin uit Spanje die vorige week haar nieuwe liefde voor country heeft ontdekt. Als starter van de avond: cowboy-dansles. Iedere woensdag geven ze een gratis dansles, en het was eigenlijk ontzettend leuk! De “dansjuf” was een echte southern girl die ons wel even wilde laten zien hoe het allemaal in elkaar stak… Aan het einde van de avond hadden we het eindelijk onder de knie ;-)

A3CC763A-721F-4DB1-A101-0FCDAE982CB2

Verder ben ik eigenlijk best "druk" met school, en is het ook best fijn dat het gewone leventje weer is begonnen! Ik heb een leuke vriendinnengroep, en ben met een paar mensen best close geworden! Dat maakte m'n verjaardag ook heel erg leuk! Mijn verjaardag was vrij rustig heb veel leuke dingen gedaan. 's Ochtend gefacetimed met het thuisfront, 's middags een uurtje college. Na m'n les ben ik samen met Christina (vriendin uit Duitsland) gaan lunchen bij Chipotle, en ben ik met Abdul (vriend uit Saudi Arabie) naar Sonic gegaan. (Voor de mensen die niet weten wat Sonic is, het is een soort drive-through waar je allemaal gekke drankjes kunt bestellen, mijn favoriet is "blue raspberry nerd slush") TOen ik eenmaal terug thuis was van Sonic, trof ik een superlieve verrassing aan: m'n vriendinnen hadden m'n deur versierd met ballonnen en slingers! 's Avonds zijn we met z'n allen uit eten gegaan. Morgen, vrijdag, gaan we m'n verjaardag nog even goed vieren: we gaan naar een tent, Hotel Discotheque. Hotel is opzich een leuke plek om uit te gaan, maar waar het voor mij allemaal echt om te doen is... is de afterparty. Als om 2 uur de lichten aangaan en de muziek uitgaat, begint de werkdag van mijn nieuw gemaakte vriend Danniel: street taco's verkopen aan mensen die net zijn uitgeweest. Voor de meesten die mij kennen, die weten dat  eten na het uitgaan vrij belangrijk is voor mij... en dat is hier niet anders ;-) 6B2160FD-95A4-4CD1-A163-7DA08796ABFA

5FA495FE-5676-4B2E-9DC2-1755D6F3F0F3

Liefs en een dikke kus uit Texas,

Babs

1. Chantal:
    6 oktober 2017
    Een 'druk' studentenleven😅...als 'uitgaan' een vak zou zijn, dan zou jij cum laude afstuderen! Ach ja, enjoy the Texas student life while you can! Love you, kus mam❤️
  2. Ome Sjonnie:
    6 oktober 2017
    heel leuk Babs en aangezien ik NIET op Facebook zit dan maar ff zo: Van Harte Proficiat met je 22e ! Just enjoy Texas en je vader en ik zitten vanaf a.s. dinsdag bij je om de hoek. Big hug en een verjaardag kus van de enige en echte Ome Sjonnie.
  3. Ome Sjonnie:
    6 oktober 2017
    Hello Babs, what a life! Can we trade? I want to do that tubing..yeehaa! I am putting Austin on my bucket list in life. Keep writing and keep having fun. xxauntie C.
  4. Dora dictus:
    9 oktober 2017
    Lieve Babsie
    Dat ziet er mij allemaal tof en gezellig uit. Enjoy it.
    xxxx
    Tanteke,
  5. Dora dictus:
    16 oktober 2017
    lieve babsie , ik kijk al uit naar je volgend verhaal ,verslag . dikke kusjes en groeten van tanteke xxx